پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سرزمین علم و فناوری نوجوانان محل رشد است

سرزمین علم و فناوری نوجوانان محل رشد است

- 1402/04/07

نشست هم‌اندیشی شرکت‌های مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان، با حضور محمد حسین‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان در محل سرزمین علم و فناوری نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ماموریت ما تسهیل شرایط برای رشد و فعالیت شرکت‌هاست و برای این تحقق این رسالت و کمک به شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری خراسان با همه توان در تلاشیم؛ این موضوع باید در تمامی شرکت‌ها نیز اجرا شود و قدم به قدم به دنبال ثروت آفرینی باشیم.

وی با اشاره به بودجه‌های پژوهشی در موضوعات مختلف افزود: پارک علم و فناوری خراسان نخبگان بزرگی دارد که حاصل تلاش آنها به وجود آمدن شرکت‌هایی است که نه تنها نیازهای شهر، استان و کشور بلکه باید گفت نیازهای جهانی را رفع می‌کنند. پس حتما یکی از حقوق ایشان بهره‌مندی از بودجه‌های پژوهشی در حوزه‌های کاری خود است تا علاوه بر رشد و پیشرفت با ایمان و پشتکار بیشتر آینده زیباتری را ترسیم کنند.

وی با تشکر از تلاش‌های معاونین خود تأکید کرد: وقتی شرکتی جذب می‌شود می‌باید رها نشود و در پارک علم و فناوری خراسان این چرخه برقرار است تا پس از جذب شرکت توسط معاونت توسعه فناوری، مورد حمایت معاونت پشتیبانی فناوری قرارگرفته تا بتواند رشد کند و در زیست‌بوم فناوری و نوآوری ایران اسلامی اثرگذار باشد.

میرزائی به بازدید‌های نوجوانان و جوانان از سرزمین علم و فناوری نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: اعتقاد ما این است که پارک باید در تعامل با آموزش و پرورش باشد زیرا اولا خلاقیت محدود به هیچ بازه زمانی و سن‌وسالی نیست و آینده دانش استان در گرو تربیت نسل آینده‌سازی است که قشر نخبگانی ما را تأمین می‌کند.

در پایان این نشست از واحدهای برتر فناور فرهنگی و شرکت‌های دانش‌بنیان استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.